Tijdens de Internationale Open Wedstrijd van 2020, de 41e editie, heeft zich een nieuwe sponsor aangesloten. Hodi Verpakkingsmaterialen uit Veenendaal heeft geholpen met het realiseren van de markeringen in het verenigingsgebouw van sv. Op de Korrel, die alle bezoekers op moeten attenderen zich aan de 1,5m afstand te houden. Daarnaast zijn er speciale OdK-mondkapjes gerealiseerd voor de vrijwilligers en is het mogelijk gemaakt alle bezoekers die geen eigen mondkapje bij zich hebben, toch van eentje te kunnen voorzien. Een welkome tegemoetkoming, in een tijd waar niets aan deelname inkomens zeker is. Begrotingen zijn wel gemaakt, maar de huidige tijd is onberekenbaar. Hierdoor kunnen de kosten aardig tegenvallen, zeker als er op verschillende vlakken hogere uitgaven zijn.
Net als alle andere sponsoren en partners, zijn de commissie en vereniging Hodi Verpakkingsmaterialen erg dankbaar voor hun steun.