Dinsdag 22 januari werd er in de eerste klasse van de Liga Competitie Achterhoek-Betuwe een verplaatste wedstrijd verschoten op de thuisbasis van sv. Op de Korrel, en wel tegen het team dat in 2013 nieuw is in de competitie; sv. De Valk uit Elspeet.

De aanvang van deze wedstrijd verliep erg goed voor de Op de Korrel deelnemers op de posities 1, 2 en 3; zij vingen alle drie met twee series van 100 punten (maximale score) aan! Daarna begon de concentratie, de vermoeidheid of de spanning toch wat 'roet in het eten' te gooien, al waren de uiteindelijke scores erg goed. Met uitslagen van 396 (Stine Andersen), 394 (Mandy Mulder) en 395 punten (Jasper Klomp) werden erg hoge scores neergezet, waar het uitgenodigde team geen antwoord op kon geven.

Op positie 4 was het spannend door een wat mindere aanvang van de wedstrijd voor Jeroen Willemsen en een sterke opening voor Robin Asselt. Na de eerste 2 series stond Robin met één punt voor, maar Jeroen wist er de juiste draai aan te geven om een 5-0 overwinning zeker te stellen.

De uitslagen in de competitie zijn te vinden op schieten.net