Bij schietsportvereniging Op de Korrel wordt dit jaar voor een tweede maal de Op de Korrel Open georganiseerd. Een open inschrijving van 4 persoons gemengde teams voor “leken”, met één voorronde wedstrijd en een finale avond.
Was deze wedstrijd eerder bedoeld voor de sponsoren en inschrijving van bedrijven teams, nu kunnen er wederom teams ingeschreven worden zoals stratenteams, buurtverenigingen of vriendengroepen. Echt een open inschrijving dus en omdat het om promotie gaat is deelname gratis.
Eén van de voorronden avonden zal worden bezocht, te weten op 3, 10, 17 of 24 april, waar het hele team onder begeleiding met luchtgeweer en kruisboog aan het werk gaat. Na de proefschoten worden er voor de wedstrijd in totaal 15 tellende schoten gedaan, waarbij de hoogst scorende 3 schutters tellen voor de teamscore. De hoogst genoteerde schutter van
het team komt ter verdediging of voor de aanval terug op de finaleavond van zaterdag 2 mei. Een zelfde wedstrijd volgt dan en zal opgeteld worden bij de staande teamscore waarna de prijzen verdeeld kunnen worden, zowel individueel maar als belangrijkste natuurlijk voor het team. Het beste team wint de nieuwe wisseltrofee, "de Open Deur”. Ereprijs voor het team met de meeste voltreffers is een barbecue pakket, om de voorzomer lekker en als hechte ploeg, gezellig mee in te kunnen gaan.
Een poster is te downloaden om collega’s, vrienden, buren, kennissen of verenigingsgenoten te kunnen warmdraaien en het volledige reglement is in te zien onder de link. Nog belangrijker; inschrijfformulieren kunnen uiterlijk 29 maart ingevuld geretourneerd worden aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., met opgave van 2 voorkeursdata m.b.t. de voorronde avond.
Interesse of vragen? Een mailtje naar het opgave adres, een belletje naar de vereniging op de dinsdag- of vrijdagavond of breng een bezoekje om te kijken waar de strijd los gaat barsten.