Vanavond om 23.00u zal het startsein gegeven worden voor de zogenaamde de Internationale Pistoolnacht 2023. Omdat er geen live-viewer beschikbaar is voor de scores, zal de Facebook pagina van de vereniging gebruikt worden om tussenstanden weer te geven en natuurlijk wat impressies tijdens het verloop van deze speciale marathon.
Het programma van "De nacht van Bemmel" ziet er als volgt uit:

• 22.15u baanloting.
  • LP   Aantal schoten: 750 (25 series van 30 schoten).
  • LPO Aantal schoten: 500 (25 series van 20 schoten).
  • Om 23.00 uur 3 series, vervolgens elk heel uur 2 series, er mag niet vooruit geschoten worden.
  • 5 schoten per kaart.

Zaterdag ochtend zal na de laatste schoten de prijsuitreiking plaatsvinden, waar natuurlijk die fel begeerde en bestreden Siefkes wisselbokaal uitgereikt wordt aan de overall winnaar.

Veel succes gewenst aan de deelnemers, maar natuurlijk ook aan de fans en vrijwilligers ;-)