Inmiddels zijn we toe aan de 25e Internationale Pistoolnacht van Bemmel waar gestreden wordt om de "Alphons Stens Wissel Cup". Dat betekend dat er ondertussen een kwart eeuw Pistoolnacht bij sv. Op de Korrel geschoten wordt en dat mag natuurlijk gevierd worden. We proberen dan ook de schietbanen zo veel mogelijk bezet te krijgen en er een speciale jubileum-wedstrijd van te maken. 750 schoten in deze nacht, wat betekend dat "Mister Pistoolnacht" Bart Wolters, inmiddels 18.000 pistoolnachtschoten achter zijn naam heeft staan. En daar komen er in 2017 weer 750 bij.

Ook Opgelegd Pistoolschutters mogen weer meeschieten, zoals de vorige twee jaren. Zij doen 450 schoten en dit geeft wellicht een kleinere drempel om ook deelnemers te laten schieten die de pistooldiscipline minder eigen zijn. Een hele beleving op zich, dus meld je aan! De wedstrijd wordt geschoten van vrijdag 6 januari 2017 om 23.00 uur tot zaterdag 7 januari 2017 om 11.00 uur, waarbij om 22.15 uur zal worden begonnen met de baanindeling d.m.v. loting. Ook een prestatie-drang opgewekt? Meld je dan uiterlijk 15 december 2016 aan voor deze unieke wedstrijd, met voorkeur via email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Algemene wedstrijdinformatie:

• Inschrijfgeld € 10,=  , wordt na afloop verrekend aan de bar.
  • LP   Aantal schoten: 750 (25 series van 30 schoten).
  • LP   Om 23.00 uur 3 series, vervolgens elk heel uur 2 series, er mag niet vooruit geschoten worden.
  • LPO Aantal schoten: 450 (15 series van 30 schoten).
  • LPO Om 23 uur 2 series, vervolgens eerste 3 uur 2 series, daarna 1 serie per uur.
  • 5 schoten per kaart.
  • Proefschoten onbeperkt (ook tijdens de serie).
  • Baannummers via loting toegewezen.
  • Koffie / thee en macaroni gratis.
  • Prijsuitreiking: zaterdag 8 januari om 11.30 uur door Alphons Stens.

Prijzen:

• Iedere deelnemer ontvangt een herinnering.
  • 1e prijs Algemeen: Alphons Stens wissel Cup.
  • Heren 1e t/m 3e prijs; eremetaal.
  • Dames 1e prijs; eremetaal.