Na de zomerstop zijn velen weer actief in training voor het schietseizoen 2017 / 2018. Dit seizoen organiseert s.v. Op de Korrel de Internationale Open Wedstrijd voor 10 meter Luchtwapens, Klein kaliber pistool en Kruisboog voor de 38e maal; een sportief evenement dat elk jaar weer vele schutters verwelkomt. Het is ons een eer en genoegen u allen hiervoor als deelnemer of belangstellende te mogen uitnodigen, van donderdag 5 t/m zaterdag 14 oktober (m.u.v. zondag 8 okt.).

Bij deze wedstrijd, waaraan Luchtgeweer, Luchtpistool, KKP 10m, Kruisboog 10 m. Traditioneel, Luchtgeweer/Luchtpistool opgelegd, LG. Visueel Gehandicapten, LG en LP Mindervaliden schutters mee kunnen doen, wordt uiteraard gestreden om de eerste plaats binnen de disciplines en klassen. Tevens is de 38e Internationale Open Wedstrijd aangemeld als Ranking wedstrijd, Grand Prix Wedstrijd en ook voor de KNSA Landelijke Junioren Competitie.

Dit jaar wordt het Teams schieten nieuw leven in geblazen, volgend op de KNSA-pilot uit seizoen 2016/2017. Voor de schutters een mooie voorbereiding op de NK-Pilot-Teams die in december op de planning staat. Voor luchtpistool en luchtgeweer vrijstaand aangevuld met de discipline luchtgeweer opgelegd, kan er in gemengde 5-persoons verenigingsteams geschoten worden om een speciale Teams-bokaal. Meer informatie hierover in het uitnodigingenboekje en elders op onze website.

Ook nieuw dit jaar, is de mogelijkheid om luchtgeweer opgelegd deel te nemen met gebruik van een zogenaamde “Adlerauge” in een speciale hiervoor opengestelde klasse. Deze klasse staat naast de KNSA Ranking categorie wegens de nationale regelementen, maar er zijn schutters die hier graag gebruik van zouden willen maken.

Na het succes van de voorgaande jaren wordt dit jaar wederom het Teilerschieten georganiseerd, iets wat in Duitsland en inmiddels ook in Bemmel al vele jaren succesvol is. Hier zijn bij diverse disciplines aantrekkelijke geldprijzen te winnen, verdere uitleg hierover treft u aan in dit programmaboekje en elders op onze website.

Meedoen? Kijk in het uitnodigingsboekje voor de openingstijden en reserveer individueel of voor een heel team, via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Vermeld daarbij altijd naam, vereniging, en zover mogelijk een KNSA-nummer met natuurlijk de gewenste datum en tijd.

Klik hier om de uitnodiging te downloaden.