Jaarlijks rondom de verjaardag van sv Op de Korrel, vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Het bestuur en de leden evalueren het afgelopen jaar, jubilea worden gevierd en er wordt samen naar de toekomst van de vereniging gekeken. Deze toekomst van Op de Korrel krijgt een andere vertegenwoordiger, na maarliefst 30 jaar.
Jan Volmeijer is één van de bekendste gezichten van Op de Korrel, zowel binnen de vereniging als in de Nederlandse schietsport. Hij is één van de oprichters van de vereniging, in 2018 maar liefst 56 jaar geleden. In deze lange tijd is Jan 35 jaar aaneengesloten bestuurslid geweest, waarvan 30 als voorzitter. Vele mijlpalen heeft hij mede georganiseerd, zoals wedstrijden met meer dan 1000 deelnemers, verhuizingen met als hoogtepunt de huidige locatie aan de Sportlaan 1E en wellicht als belangrijkste; een levendige en gezonde vereniging met een mooie (sport-) historie.
Op 23 maart werd het “stokje” overgedragen aan een lid met een frisse blik en ideeën om ook de toekomst van de vereniging in de juiste richting te leiden. Alphons Stens werd door de leden gekozen als nieuwe voorzitter en hij mocht direct zijn eerste taak uitvoeren. De vereniging is Jan uitermate dankbaar voor zijn vele jaren van inzet en hij is dan ook uitgeroepen tot Lid van Verdienste, met bijbehorende oorkonde.

Een andere wisseling in het bestuur is de functie Technische Zaken, die bekleed werd door Bas Huisman. Als nieuw bestuurslid werd Hans van Marwijk gekozen door de aanwezige leden. Bas wordt hartelijk bedankt voor zijn inzet in de afgelopen jaren, waarbij Hans veel succes gewenst wordt in zijn nieuwe functie.

Verder werd Sjaak de Keijzer gehuldigd voor zijn 25-jarige jubileum en ontving de zilveren speld van Op de Korrel. Als bekend gezicht in Bemmel en omstreken, in de schietsport maar zeker ook ver daar buiten, heeft Sjaak een ontelbare lijst van functies, commissies en organisaties achter zijn naam staan. Binnen de vereniging houdt hij zich onder anderen nog steeds bezig met het Ondernemersschieten, de Internationale Open Wedstrijd, Luchtgeweer marathon en incidenteel teksten voor de media na vele jaren als PR- en wedstrijdzaken bestuurslid.
Een laatste uitreiking op deze avond was de Stimulansbeker binnen de Interne Competitie, die gaat naar de schutter met de hoogste stijging in gemiddelde score over het jaar. Een lid met meer dan 25 jaar lidmaatschap achter zijn naam en deelnemer aan zo’n beetje alles wat er bij Op de Korrel georganiseerd wordt, namelijk Bart Wolters. Hij wist zijn gemiddelde met KleinKaliberPistool sterk te verhogen, waardoor zijn naam nu ook vereeuwigd is in deze felbegeerde wisseltroffee.