Seizoen 2017-2018 staat voor de deur en de Bemmelse kermis is weer verleden tijd; dus de deuren van het clubgebouw zijn weer geopend voor de gebruikelijke verenigingsavonden.
Er kan weer volop getraind worden en natuurlijk wordt er ook nagepraat over de vakanties tijdens de koffie vooraf of een drankje na. Ook interesse in de één van onze sporten? Kom dan gerust een kijkje nemen. Een afspraak maken vooraf heeft de voorkeur, want dan kan er eenvoudiger geregeld worden dat men als bezoeker ook een aantal schoten kan doen.

De vereniging is weer geopend op de algemene openingstijden, namelijk:
  dinsdag ochtend; 10.00u - 12.00u (besloten)
  dinsdag avond; 19.00u - 24.00u
  vrijdag avond; 19.00u - 24.00u
  jeugdtraining: vrijdag avond v.a. 19:00u

En om het seizoen van de dartcompetitie voor te bereiden, is er met een aantal andere clubs een Invitatie Team Toernooi georganiseerd. Na de successen van afgelopen jaren, zowel wat betreft de organisatie als de uitkomst, zal er dit jaar door 6 teams deelgenomen worden. Alle deelnemende teams zijn inmiddels bekend:
1. Lucky Losers (Driel)
2. Het Elite Team (Gendt)
3. De Klok 4 (Gendt)
4. Bad Boy's (Heumen)
5. Prikkie Prik (Nijmegen)
6. SV Op de Korrel (Bemmel)

Er wordt gestart om 20:00 uur in ons clubgebouw in Bemmel met de loting van de 2 poules, de wedstrijden zal starten om 20:15uur. Veel succes gewenst aan de deelnemers!