Dinsdag avond 28 maart werd de verplaatste wedstrijd in de Wintercompetitie Kruisboog verschoten bij sv. Op de Korrel, tegen de Groesbeekse tegenstanders van St. Hubertus. Met goede scores voor de meeste van de OdK-schutters werd er een mooie wedstrijd geschoten, maar soms schiet de tegenstander nog beter. Wim Had een wat mindere dag en schoot onder zijn gemiddelde met een score van 179, waardoor hij op -3 kwam. Maar Bart daarintegen schoot een erg goede wedstrijd en kwam met 195 op +3. Ton en Yvonne schoten met 177 en 193 rondom hun gemiddelde en behaalde samen 3 pluspunten.

De tegenstanders schoten echter allemaal rondom of boven hun gemiddelde, waardoor er geen minpunten vielen. De verrekende scores kwamen dan ook een positief gemiddelde per team, van +0,75 tegen +2, waardoor St. Hubertus met de 2 punten voor de competitie stand door de gewonnen wedstrijd, naar huis ging.

Alex, die mee schiet voor een gemiddelde opbouw voor komend seizoen, schoot een erg goede wedstrijd met 178 punten van de maximale 200. Daar wordt het echter wel spannender van volgend jaar, maar progressie blijft natuurlijk altijd het doel waar een kruisboog schutter zijn of haar pijl op richt.