Verdeeld over de twee avonden waarop de Districtskampioenschappen Klein Kaliber Pistool 10m bij sv. Op de Korrel geschoten werden, 12 en 15 maart, zijn er in totaal 17 deelnemers geweest. Een stijgend aantal in deze "kleine" discipline ten opzichte van afgelopen seizoen en zeker ten opzichte van het Afdelingskampioenschap. Binnen het deelnemersaantal waren 4 schutters van een ander district voor een extra wedstrijd en bij de teams waren er 4 inschrijvingen.
De vereniging is erg dankbaar voor de bezoekende schutters en zeker voor de positieve reacties met betrekking tot de organisatie. Het blijft een kleine wedstrijd met een relatief laag deelnemers aantal, maar dat betekend niet dat er minder aandacht aan de organisatie besteed wordt. Met de positieve berichten blijkt dat niet voor niets geweest te zijn.
Uitslagen (definitief per 21-03-2019) zijn te vinden onder deĀ link.