Op woensdag 5 april werd in de tweede klasse van de Team Competitie Gelderland het Lingewaards onderonsje tussen sv. Strijdlust en sv. Op de Korrel in Huissen geschoten. Na een spannende wedstrijd tussen de “buren” in de competitie, was thuis schietende vereniging sv. Strijdlust te sterk voor de Bemmelse schutters en won op 3 van de 5 posities.

Roland Kokken was een maatje te veel voor Arno Brinkman, met 389 punten van de 400 tegen 360. Op positie 2 wist Nick Nijenhuis met 10 punten voorsprong te eindigen op Leny Huisman, die na een moeizaam begin toch nog een score van 361 wist te behalen. De middenmoot was voor Mario Elings en Amanda Klomp-Polman, waar ook het punt in Huissen bleef door een nette 376 punten voor Mario. Maar op de laatste 2 posities wisten Maurice Verheesen en Cathy Stinissen een punt voor Bemmel te pakken met een goede wedstrijd. Gerie van Zwam wist met 359 punten Maurice niet te kloppen en Cathy wist ondanks een moeizaam laatste schot toch 365 punten te halen tegen de 355 punten van Danny Jansen. De teams waren erg gewaagd aan elkaar op de laatste 3 posities, wat voor een mooie wedstrijd zorgde.