Het jaar is nog maar net begonnen, maar de eerste evenementen staan weer voor de deur of de voorbereidingen vangen aan. Onze vereniging organiseert al een aantal jaren het Ondernemers Schieten. Ook in 2018 staat het evenement weer op onze kalender, met keuzemogelijkheden voor een voorronde op de volgende avonden: vrijdag 2 maart; donderdag 8 maart; vrijdag 9 maart; donderdag 15 maart en vrijdag 16 maart. De finaleavond voor de beste schutter van elk team is vastgesteld op zaterdag 24 maart.

Het deelnemen aan het Ondernemers Schieten is enerzijds een vorm van promotie voor onze vereniging en het bekend raken met de schietsport, anderszins is het voor de deelnemende bedrijven een vorm van teambuilding. Het bevordert de saamhorigheid binnen het bedrijf en draagt daardoor ook bij aan de werksfeer.
Om aan het Ondernemers Schieten te kunnen deelnemen dienen er teams van vier- of minimaal drie personen te worden geformeerd. Mocht het lastig zijn om een team uit het bedrijf samen te stellen dan staat het de teamleider vrij om familieleden, vrienden of anderen daarbij te betrekken.

Overigens, is er aan de deelname geen inschrijfgeld verbonden.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon, via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Een reservering (liefst 2 opties) is natuurlijk ook mogelijk; op die wijze is te polsen wat de bezetting van de avonden zal worden. We hopen natuurlijk op veel inschrijvingen, zodat de competitie een sportieve concurrentie opwekt. Want samen strijden om de prijzen blijft toch het leukst!

Download het Inschrijfformulier en de Promo-flyer.

Bekijk het Reglement van het sv. Op de Korrel Ondernemers Schieten, editie 2018.