Het jaar is nog niet om, maar de organisatie van het Ondernemers Schieten is begonnen aan de eerste stappen voor de 2017 editie. Een nette Flyer in onze nieuwe stijl is inmiddels gereed en daarbij valt het de deelnemers van voorgaande edities direct op dat er iets is veranderd in de voorronden dagen; er kan namelijk ook op de donderdag geschoten worden. Dit om meer mogelijkheden te creëren voor bijvoorbeeld ondernemingen met een vrijdag koopavond of teamgenoten die op vrijdag hun eigen vaste sportavond hebben. Daarnaast is de Finaleavond op een zaterdag gepland, onder andere om meer schutters kwijt te kunnen door eventueel de bovenverdieping te gebruiken.

Zet dus vast de Finale van 8 april 2017 in je agenda en kijk met welke collega's je aanwezig kunt zijn op 10, 16, 17, 23 of 31 maart. Voor een gezellige avond met een sportieve tint!

Voor geïnteresseerden die voor het eerst in aanraking komen met het Ondernemers Schieten, hierbij een kleine uitleg. Want het lijkt nogal wat; even met je bedrijf naar de schietvereniging!
Elk team, dat bestaat uit minimaal 3 en maximaal 4 schutters, schiet een wedstrijd op één van de 5 voorronden avonden. Op het inschrijfformulier is een eerste en tweede voorkeur op te geven voor deze avond, waarmee de competitieleider een planning kan maken. Elk deelnemend bedrijf mag maximaal twee teams inschrijven, waarin heren en dames gemengd mogen zijn. De schutters met de drie beste scores binnen het team tellen voor de teamscore, maar alle schutters worden opgenomen in het individueel klassement. De schutter met de hoogste score in het team wordt uitgenodigd voor de finale en zal het team moeten verdedigen in de finale. Daarnaast is er uit het verleden ontstaan dat alle dames automatisch geplaatst worden voor de finale, wegens een lager deelnemersaantal in hun individuele klasse. Want ook individueel wordt de score van alle finalisten meegenomen in de ranglijsten en komen hier de competitie-kampioenen uit.

Voor meer gedetailleerdere informatie verwijzen wij graag naar de Flyer, de Reglementen en het Inschrijfformulier van het Ondernemers Schieten. Inschrijvingen mogen per direct ingestuurd worden, maar kan de teamleider tot 31 januari inzenden op het speciale emailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. De teamleider krijgt dan bericht welke voorkeursdata is aangehouden voor de competitie, zodat alles op rolletjes verloopt.

Geïnteresseerd? Of toch nog een aantal vragen na het lezen van de Flyer en de Reglementen? Stuur dan gerust een bericht via email, of maak een afspraak om eens een kijkje te nemen op de vereniging.

Download het Inschrijfformulier

Bekijk het Reglement van het sv. Op de Korrel Ondernemers Schieten, editie 2017.