Eindelijk is het dan zo ver, de informatie voor de Open Nederlandse Kampioenschappen Luchtwapens (staand) Opgelegd op zaterdag 26 mei is beschikbaar. De deelnemers worden bekend vanaf 1 mei wegens de stand van de Ranking op dat moment, wat één van de redenen is van de informatieverstrekking vanaf die datum. Wel zijn er al verschillende schutters die zich op hebben willen geven, wat vanaf nu dan ook mogelijk is. Meer info in het uitnodigingenboekje en verder in dit artikel.

Voor de disciplines Luchtpistool Opgelegd en Luchtgeweer Staand Opgelegd kunnen alle Ranking geklasseerde schutters zich opgeven, liefst via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., door middel van het ingevulde inschrijfformulier. Alle deelnemers, genodigd of vrije inschrijving, dienen zich via dit formulier in te schrijven om hun baan te garanderen.
Genodigde schutters:
De hoogst geklasseerden krijgen een officiële uitnodiging van de LTC / KNSA, voor deelname in de voor hen gereserveerde serie. In de uitnodiging staat aangegeven dat zij zich vóór 14 mei 2018 in dienen te schrijven, om hun gereserveerde plaats te behouden. Het gaat hierbij voor zowel luchtpistool als luchtgeweer om:
   - Veteranen; Hoogste 22 geklasseerden.
   - Junioren-C; Hoogste 10 geklasseerden.
   - Junioren-D; Hoogste 10 geklasseerden.
Wie hoort er bij die hoogst geklasseerden? Kijk het na op de website van de KNSA, voor zowel Luchtpistool als Luchtgeweer.

Vrije Inschrijvingen:
Schutters die buiten de genodigden vallen kunnen zich inschrijven op de daarvoor bestemde “Vrije Inschrijving” series, waarbij in de ochtendserie de voorrang gegeven wordt aan de jeugd. Verder zal er per inschrijfdatum gekeken worden naar de plaatsing in de series. Vanaf 14 mei zullen de banen voor de genodigden die niet ingeschreven zijn, opengesteld worden voor vrije inschrijving.

Teams kunnen opgegeven worden via een ander inschrijfformulier, welke onder de link te vinden is. Gelieve deze ook volledig ingevuld via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. retour te sturen.

Sluiting Inschrijving in het algemeen staat op 23 mei, hoewel de genodigden zich als bovenstaand genoemd vóór 14 mei dienen in te schrijven om hun reservering vast te zetten.

De Baanbezetting wordt weergegeven in een ander artikel op de website en regelmatig ge-update, zodat de schutters die zich willen aanmelden kunnen zien wat de mogelijkheden zijn.

Dagprogramma
Tevens te vinden in het uitnodigingenboekje, het onderstaande dagprogramma. Tijdenverloop van de wedstrijden en het verloop van de finale zijn ook in detail in het boekje te vinden.

Alle documentatie op een rijtje, klikken om te openen / downloaden:
- Uitnodigingenboekje met alle informatie.
- Inschrijfformulier individuele deelname.
- Inschrijfformulier team deelname.
Ranking LGO, website KNSA
- Ranking LPO, website KNSA

Sponsoren bedankt!
De organisatie van een dergelijk evenement is voor een deel afhankelijk van sponsoren, waar wij als vereniging erg dankbaar voor zijn. Onderstaand de sponsoren die zich bij dit evenement hebben aangesloten.

Goed Schot Schietsportservice en Steyr Sport GmbH

Reflex Shooting

STP Modeling en Maquette Studio Stens

ABVisie en Matchmanager (aanwezig tijdens de wedstrijddag)