Inmiddels zijn we toe aan de 28e Internationale Pistoolnacht van Bemmel bij sv. Op de Korrel, waar gestreden wordt om de "Alphons Stens Wissel Cup". Schutters gaan de puntenstrijd, maar zeker ook de eigen slijtageslag, weer aan met 750 schoten in deze nacht.
Vele Pistoolschutters zijn inmiddels ingeschreven, met daarbij ook Opgelegd Pistoolschutters en zij doen 450 schoten, wat wellicht een lagere drempel geeft om ook deelnemers te laten schieten die de pistooldiscipline minder eigen zijn. Een hele beleving op zich, dus meld je aan want er zijn nog 6 banen beschikbaar! De wedstrijd wordt geschoten van vrijdag 10 januari 2020 om 23.00 uur tot zaterdag 11 januari 2020 om 11.00 uur, waarbij om 22.15 uur zal worden begonnen met de baanindeling d.m.v. loting. Ook een prestatie-drang opgewekt? Meld je dan nog aan voor de laatste plaatsen bij deze unieke wedstrijd, met voorkeur via email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Algemene wedstrijdinformatie:

• Inschrijfgeld € 10,=  , wordt na afloop verrekend aan de bar.
  • LP   Aantal schoten: 750 (25 series van 30 schoten).
  • LPO Aantal schoten: 500 (25 series van 20 schoten).
  • Om 23.00 uur 3 series, vervolgens elk heel uur 2 series, er mag niet vooruit geschoten worden.
  • 5 schoten per kaart.
  • Proefschoten onbeperkt (ook tijdens de serie).
  • Baannummers via loting toegewezen.
  • Koffie / thee en macaroni gratis.
  • Prijsuitreiking: zaterdag 11 januari om 11.30 uur door Alphons Stens.

Prijzen:

• Iedere deelnemer ontvangt een herinnering.
  • 1e prijs Algemeen: Alphons Stens wissel Cup.
  • Heren 1e t/m 3e prijs; eremetaal.
  • Dames 1e prijs; eremetaal.