Terug naar normaal”; dat is de doelstelling tijdens schietsportseizoen 2022-2023. En met die motivatie gaat schietsportvereniging Op de Korrel te Bemmel het nieuwe seizoen aanvangen. Wij zijn dan ook verheugd U allen te mogen uitnodigen voor de 43e International Open Wedstrijd op:

donderdag 6 oktober t/m zaterdag 15 oktober
(m.u.v. 9 oktober)

Het gebruikelijke draaiboek houdt in dat de benedenverdieping weer volledig geopend is als schietlokaal en er afwisselend Kruisboog en KleinKaliber geschoten kan worden. Kijk in het uitnodigingenboekje op pagina 3 voor de mogelijkheden.
De coronatijd bracht geleerde lessen met zich mee, waardoor er ook nu gewerkt zal worden met globale tijdvakken voor reservering via de website. Er zal geen gezamenlijke aanvangs- en eindtijd aangehouden worden zoals bij officiële wedstrijden veelal het geval is, maar een doorlopende wissel.
Er zijn weer geldprijzen te winnen! Het Teilerschieten wordt dit jaar wederom mogelijk gemaakt. Is het precisie of geluk? Er waren in ieder geval vele gelukkige winnaars in de afgelopen jaren.
Bij de reguliere wedstrijd is er voor de junioren georganiseerd dat alle podium winnaars een prijs in ontvangst mogen nemen. Alle inschrijfmogelijkheden zijn te vinden op pagina’s 4-7 van het uitnodigingenboekje.

Deze 42e Internationale Open Wedstrijd komt in aanmerking als:
·        KNSA LANDELIJKE JUNIOREN COMPETITIE (link)
·        KNSA RANKING WEDSTRIJD (voor betreffende categorieën) (link)
·        GRAND PRIX WEDSTRIJD (link)

De commissie en onze vrijwilligers doen er alles aan om de bezoekende schutter en eventuele begeleiders een leuke wedstrijd te laten beleven. Wij vragen U echter om hier ook zelf aan bij te dragen. Onze voorkeur gaat uit naar de inschrijving via onze website.
Tot slot willen wij alle deelnemende schutters succes wensen, met het vooruitzicht op een leuke score en een voldaan gevoel.