De voorlopige uitslagen van de 41e Internationale Open Wedstrijd zijn te vinden via de onderstaande links en worden per wedstrijddag aangevuld.
Gebruikerstip bij de 'Live' scores: selecteer links boven de klasse. Selecteer vóór de schutter van interesse het sterretje om het schotbeeld te bekijken en deze te vergelijken met anderen. Voor meer details per wedstrijd, selecteer het pijltje rechts boven. Er kan op een schot geklikt worden om de locatie op de kaart te zien, of selecteer een serie om de groep van 10 schoten op de kaart te bekijken. Veel kijkplezier!

Voorlopige uitslagen Internationale Open Wedstrijd 2020
'Live' persoonlijke uitslagen Internationale Open Wedstrijd 2020

Ook nog meedoen? Informatie is te vinden in het uitnodigingenboekje Reserveringen voor deelname, begeleiding en bezoek tijdens de 41e Internationale Open Wedstrijd zijn verplicht via de speciale sectie binnen onze website. Wedstrijddata:

donderdag 1 oktober t/m woensdag 14 oktober
(m.u.v. zondag 4 en 11 oktober)

Helaas is er volgens de laatste regelgeving geen drank en snacks verkrijgbaar tijdens de 41e Internationale Open Wedstrijd. Houd hier dan ook rekening mee en zorg voor eigen vocht en voedsel. Blijf volgens de gestelde regels niet langer aanwezig in het verenigingsgebouw dan nodig. Als extra maatregel van het bestuur wordt iedere bezoeker dringend verzocht binnen het clubgebouw een mondkapje te dragen (met uitzondering op het schietpunt). Mondkapjes worden gratis verstrekt bij binnenkomst wanneer bezoekers geen eigen bij zich hebben.