Op vrijdag 17 augustus gaan de deuren van Schietsportvereniging Op de Korrel in Bemmel weer open, na een zomerstop van zo’n 6 weken.

Alle vrijwilligers hebben zich op kunnen laden en de sporters mogen hun startschot voor het seizoen 2018-2019 komen doen. Geïnteresseerden en nieuwsgierigen zijn natuurlijk ook weer welkom, waarvoor een vrije inloop geldt op de algemene verenigingstijden, namelijk:

dinsdag ochtend; 10.00u - 12.00u (besloten)
  dinsdag avond; 19.00u - 24.00u
  vrijdag avond; 19.00u - 24.00u
  jeugdtraining: vrijdag avond v.a. 19:00u

Een bezoek op afspraak heeft echter wel de voorkeur, zodat er begeleiding is en er wellicht wat schoten gedaan kunnen worden. Ga hiervoor naar onze website, of mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. We gaan uit van wederom een leuk, sportief en gezellig seizoen en tot ziens bij sv. Op de Korrel aan de Sportlaan 1e te Bemmel.