Vrijdag 24 januari zijn de heren van St.Hubertus uit Breedenbroek afgereisd naar Bemmel om een volgende wedstrijd in de Team Competitie Gelderland in de tweede klasse te schieten, tegen het tweede team luchtgeweer vrijstaand van sv. Op de Korrel. De opstelling als op gemiddelden was vanavond Marco, Ruben, Elianne, Leny en Kees op positie 5 voor het thuisteam, tegen Theo op 1 gevolgd door Marcel, Theo, Thijmen en Johan vanuit de Achterhoek.
Er waren verschillende schutters met een stroef begin, maar er zaten ook wat uitschieters bij in de eerste series. Zo startte Marco met een 96, waardoor hij direct 10 punten los stond die niet meer afgegeven werden. Ook op de volgende positie liep dit zo, maar Marcel kwam sterk terug in de tweede serie met 97 punten. Ruben schoot erg constant en wist hiermee de wedstrijd aan zijn kant te houden. Elianne begon netjes, maar liep iets achter op Theo. Ook halverwege de wedstrijd stond Theo nog voor, maar de derde serie viel wat zwaar voor hem. De wedstrijd viel naar de Bemmelse kant en eindigde daar ook. Leny schoot een heel nette serie van 371 punten en wist na een sterk begin met een mooie voorsprong, deze uit te breiden tot een verschil van 27 punten. Wel opvallend aan de schotbeelden van haar en Thijmen zijn de groep bovenin voor Leny en juist onderin voor de Achterhoeker. De laatste banen waren voor Kees en Johan, die beiden wat uitschieters op de kaart hadden maar zeker een nette score wisten neer te zetten. Het punt viel de kant van Kees op, maar zoals aan de laatste serie van Johan te zien is; nooit opgeven, want de wedstrijd is pas voorbij als het laatste schot gedaan is of de 50 minuten gepasseerd zijn. OdK wint de thuiswedstrijd met de maximale 5-0.
Volgende TCG wedstrijd is voor Team 1 van OdK, wo. 29 januari in Elspeet tegen de koploper van de competitie; sv. De Valk. Scores en het programma zijn te vinden via www.schieten.net.