Na de organisatie successen van de afgelopen jaren, is het Invitatie Team Toernooi voor darts uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend evenement op de kalender van SV Op de Korrel, dit jaar op 31 augustus.
SV staat voor schietsportvereniging, maar in dit geval ligt de nadruk op sportvereniging. Want ook de leden die richten over hun dartpijlen horen nauw verbonden bij de club en trainen hard voor het aankomende seizoen in de Rivierenland Darts Bond Wintercompetitie.
Om deze reden is het toernooi ontstaan; samen met verenigingen uit de regio kunnen voorbereiden op het nieuwe seizoen. Tijdens de 2018 editie zullen er 6 teams strijden om de winst. Uit Nijmegen komt “De Toorop”, uit Haalderen de “Shoebydarts”, uit Driel de “Lucky Losers” en uit Gendt komen “Het Elite Team” en “De Klok 4” op bezoek, om rond 20:00u te beginnen met de loting over 2 poules. Het betreft hier echt een teamtoernooi, er zullen namelijk geen individuele wedstrijden gespeeld worden, maar uitsluitend koppels en teamwedstrijden. Op het eind van de avond mag het winnende team naast de eer ook de Wisselbokaal mee naar huis nemen.
Kijkers zijn welkom op deze gezellige en sportieve avond aan de Sportlaan 1e, in de geheel vernieuwde Dartersruimte.